Taloustutkimus: Bo LKV on Suomen innovatiivisin kiinteistönvälittäjä

23.09.2020

Bo LKV tunnetaan paitsi luotettavasta ja asiantuntevasta kiinteistönvälityksestä myös suvereenista markkinointiosaamisestaan, selviää tuoreesta Taloustutkimuksen Suomi tänään 2020 -tutkimuksesta. Bo arvioitiin usealla mittarilla alan parhaimmaksi toimijaksi. Sillä on informatiivisimmat kuvat, laadukkain ja kiinnostavin mainonta ja se on alansa innovatiivinen edelläkävijä, joka tuntee asumisen trendit. 

Tutkimuksessa selvitettiin 17 kiinteistönvälitysliikkeen tunnettuutta, käyttöä sekä mielikuvia ja suosittelua. Bo LKV sai tutkituista ketjuista toiseksi parhaan kokonaisarvosanan. Arvosana koostuu 12 eri tekijästä, joista viidessä Bo oli paras. 

”Tulos on erinomainen, sillä välitystoimintamme on keskittynyt kymmeneen yli 100 000 asukkaan suomalaiseen kasvukeskukseen ja olemme olleet markkinoilla vasta viisi vuotta. Silti olemme valtakunnallisesti tunnettu ja arvostettu toimija, alan edelläkävijä” iloitsee Bo Family Group Oy:n toimitusjohtaja Tuomo Räsänen.

Vuonna 2015 perustettu Bo LKV on kasvanut viidessä vuodessa alan merkittäväksi toimijaksi, joka on arvionsa mukaan kaikissa kasvukeskuksissa kolmen suurimman välitysliikkeen joukossa. Alusta alkaen Bo LKV on erottautunut kilpailijoistaan innovatiivisella ja kiinnostavalla markkinoinnilla sekä alan laadukkaimmilla myyntivalokuvilla ja -stailauksella.

”Panostamme kokonaisvaltaiseen brändikokemukseen sekä laajaan näkyvyyteen esimerkiksi sosiaalisessa mediassa. Markkinoinnissamme kokeilemme rohkeasti myös uusia kanavia. Tänä vuonna olemme esimerkiksi julkaisseet suositun asumisen podcastin” toteaa markkinointijohtaja Hannele Berglund.

Tutkimuksen mukaan Bo LKV:n vahvuuksina nähtiin nimenomaan digitaaliset palvelut, laadukas ja kiinnostava mainonta, mainonnan näkyvyys, informatiiviset valokuvat, alan edelläkävijyys, asumisen trendien tunteminen sekä innovatiivisuus.

”Nykypäivänä suomalaiset odottavat kiinteistönvälittäjältään yhä enemmän. Asiantuntevien huippuvälittäjien lisäksi tiimissämme toimivat alan parhaat stailaajat, valokuvaajat ja markkinoinnin osaajat. Näin pystymme takaamaan asiakkaillemme laadukasta ja henkilökohtaista palvelua, joka johtaa hyviin kokemuksiin ja erinomaisiin kauppoihin,” summaa toimitusjohtaja Tuomo Räsänen.

Lähde: Suomi Tänään 2/2020 Kiinteistönvälitys, Taloustutkimus Oy. Tutkimus toteutettiin heinä-elokuussa 2020 ja siihen osallistui 2009 iältään 15–79-vuotiasta vastaajaa.

Lisätiedot: 

Tuomo Räsänen, toimitusjohtaja, Bo Family Group Oy, 040 718 2840, tuomo@bo.fi

Hannele Berglund, markkinointijohtaja, Bo Family Group Oy, 040 584 3130, hannele.berglund@bo.fi

Bo Family Group syntyi palavasta halusta tarjota asuntokaupan ostajille ja myyjille parempaa palvelua. Palvelua, joka olisi ajankohtaisempaa, raikkaampaa, visuaalisempaa, kokonaisvaltaisempaa, koskettavampaa ja vaikuttavampaa kuin kenelläkään muulla. Viiden vuoden aikana Bo on laajentunut pienestä turkulaisesta toimistosta alan nopeimmaksi kasvajaksi ja johtavaksi brändiksi Suomessa. Yhtiön enemmistöomistajana toimii kotimainen pääomasijoitusyhtiö Saari Partners. www.bo.fi



Palaa Ajankohtaista-sivulle