Bo App mullistaa kiinteistönvälityksen asiakasviestinnän

08.03.2021

Asuntokaupan digitalisaatio on ottanut jälleen harppauksen eteenpäin. Bo LKV on lanseerannut uuden Bo App -palvelun, joka tarjoaa asunnon myyjälle mahdollisuuden seurata myyntiprosessia reaaliajassa. Bo App luo lisäksi aivan uuden kanavan myyjän ja välittäjän väliseen yhteydenpitoon.

AJANTASAISTA TIETOA ASUNTOSI MYYNNISTÄ

Asunnon myynti on useimmiten yksi elämän suurimmista henkilökohtaisista kaupoista, ja ajantasainen tieto myyntiprosessista ja siihen liittyvistä askelmerkeistä on myyjälle tärkeää. Asuntokaupan digitalisaatiokehityksestä huolimatta asunnon myyjän ja välittäjän välinen yhteydenpito on säilynyt hyvin perinteisenä. Tutkitusti innovatiivisuudestaan tunnettu Bo LKV vie tämän osan asuntokaupasta 2020-luvulle: yhtiö on lanseerannut teknologiayhtiö Reaktorin kanssa kehitetyn Bo App -palvelun, jonka avulla Bo LKV:n myyntiasiakkaat voivat helposti seurata asunnon myyntiprosessia itsenäisesti, omassa aikataulussaan. Uusi palvelu ei syrjäytä perinteistä, aktiivista kommunikointia välittäjän ja myyjän välillä, vaan täydentää sitä aivan uudella tavalla.

”Myyjän ja välittäjän välinen vuorovaikutus on perustunut pitkälti osapuolten oma-aloitteiseen viestimiseen. Tänä päivänä paras asiakaskokemus edellyttää, että halutessaan asiakas pystyy seuraamaan palvelun prosessia läpinäkyvästi missä ja milloin tahansa. Bo App vastaa tähän tarpeeseen tarjoten asunnon myyjälle reaaliaikaista tietoa ja mielenrauhaa”, Bo LKV:n toimitusjohtaja Tuomo Räsänen kertoo.

Näin myymme asuntosi

NOPEA YHTEYS VÄLITTÄJÄÄSI

Bo Appin avulla myyjälle välittyy selkeä kuva siitä, mitä askelia myynnissä on otettu ja mitä vaiheita seuraavaksi on luvassa. Palvelu antaa myös tärkeää tietoa ja ohjeita eri vaiheiden sisällöstä. Ja mikä tärkeintä, saat myyjänä saa aina nopean yhteyden välittäjääsi, kun sitä tarvitset. 

Välittäjämme tekevät paljon töitä asuntojen myynnin eteen ajasta ja paikasta riippumatta. ”Bo App tarjoaa myös minulle välittäjänä aivan uudenlaisen mahdollisuuden pitää yhteyttä asiakkaisiini. Uskon sen lisäävän luottamusta ja tuovan mielenrauhaa jokaiselle myyjälle”, kertoo palvelun kehittämisessä mukana ollut Bo LKV Ullanlinnan asuntomyyjä, osakas Patrick Frisk. 

Jokainen Bo:n myyjäasiakas saa Bo App -palvelun halutessaan käyttöönsä maaliskuun 2021 alusta lähtien. Kun toimeksiantosopimus on allekirjoitettu saat linkin palveluun, jonka käyttö ei vaadi kirjautumista. Pääset heti hyödyntämään palvelua älypuhelimella tai tietokoneella, milloin ja missä tahansa. 

Tutustu Bo Appiin täältä



Palaa Ajankohtaista-sivulle