Bo Business Iina ja eetu katsoo telkkaria

Copywriting

Markkinoinnissa visualisen ilmeen lisäksi tärkeää on se, mitä tarinaa kohderyhmälle kerrotaan. Rakennus valmistuu itse työmaalla, mutta brändi ihmisten mielissä.

Haluatko, että kohteesi erottuu markkinoilla? Miten kohteesi erottuu edukseen kilpailijoista? Tarvitsetko sisältöä mainoksiin? Mikä äänensävy puhuttelee kohderyhmääsi?

Copywriting eli sisällöntuotanto tarkoittaa tekstien tuotantoa. Olipa kyseessä esite, juliste, nettisivut tai mainos, niin tarina on tärkeä pitää yhteneväisenä ja kohderyhmälle suunnattuna. Kokonaisuus hahmottuu ja jää parhaiten mieleen, kun kaikki lähteet kertovat samaa tarinaa ja toistavat samoja myyntivaltteja.

Copywritingissa kaikki pohjautuu brändiin ja kohderyhmiin. Kenelle tehdään ja mikä on kohteen identiteetti? Nämä voivat tulla asiakkaalta valmiiksi annettuina tai autamme mielellämme niiden määrittelyssä. Tämän jälkeen makustellaan eri vaihtoehtojen kautta kyseiselle kohteelle sopivaa tone-of-voicea, jota käytetään lopuksi eri tuotteiden teksteissä ja sisällöissä.

Kiinteistöalalla jokainen kohde on uniikki tuote, minkä johdosta niille on tärkeää rakentaa myös uniikki identiteetti ja bränditarina. Niinpä copywriting tehdään jokaiselle asiakkaalle sopivalla laajuudella ja tyylillä. Pystytte valitsemaan yhdestä mainostekstin tuotannosta aina koko kohteen bränditarinaan asti.

Copywriting hinta

Hinta määräytyy tuntiperusteisesti ja tuotettavan tarinan laajuuden perusteella. Mikäli luomme kokonaan uuden tone-of-voicen olemassa olevan brändin päälle, on hyvä käydä yhteisessä aloituspalaverissa läpi brändin kulmakivet ja toivomukset tarinan suhteen. Samalla käydään myös läpi eri sisällöt, joihin tekstiä tullaan tuottamaan.

Ole rohkeasti yhteydessä meihin ja suunnitellaan yhdessä kohteellesi sopiva tone-of-voice sekä täytetään sisällöntuotannon tarpeet eri markkinointimateriaaleihin.