Asiakascase Isabella brändi- ja konseptointityön tuloksia

Visuaalinen ilme

Haluatko, että kohteesi erottuu markkinoilla? Tarvitsetko logon, visuaalisen ilmeen tai graafista suunnittelua? Mikä voisi olla kohteelle sopiva sävy- ja muotomaailma?

Rakennus valmistuu itse työmaalla, mutta brändi ihmisten mielissä. Kiinteistöalalla jokainen kohde on uniikki tuote, minkä johdosta niille on tärkeää rakentaa myös uniikki identiteetti.

Brändiä voidaan ajatella tunteena ja mielikuvana, joka muodostuu ostajan mielessä, kun hän ajattelee tuotetta. Kiinteistön konsepti ja brändi syntyvät monen asian summana ja suuntaa voidaan hakea esimerkiksi kohteen sijainnista, erityispiirteistä ja kohderyhmästä. Hyvä brändi on kiinnostava, uskottava ja ostettavissa sekä kertoo ja kiteyttää tarinan ytimen.

Näin kohteesi visuaalinen ilme syntyy

Aloitamme visuaalisen ilmeen määrittelyn brändi-workshopissa, jonka tavoitteena on yhdessä erilaisten tehtävien kautta sopia suuntaviivoista ja kohderyhmistä. Haluamme, että visuaalinen ilme puhuttelee tavoiteltavaa yleisöä, joten kohderyhmäanalyysi on tärkeää olla tehtynä joko asiakkaan tai meidän puolestamme.

Workshopin jälkeen teemme ensimmäiset vedokset visuaalisesta ilmeestä, yleensä luomme muutaman vaihtoehdon, joista valinnan ja yhdistelyn kautta muodostuu lopullinen kokonaisuus. Visuaalinen ilme koostuu sävymaailmasta, logosta, typografiasta ja kuvamaailmasta. Näiden määrittämisen jälkeen pystymme graafisen suunnittelun avulla luomaan markkinoinnin tarpeisiin esitteettyömaataulut sekä muut tarvittavat tuotteet.

Olemme erikoistuneet nimenomaan kiinteistöjen ja rakennushankkeiden konseptointiin ja brändäykseen. Meillä on kokemus sadoista kiinteistöprojekteista ja osaamme mukauttaa brändäystarpeen hankkeen koon ja tavoitteiden mukaisesti.

Visuaalisen ilmeen hinta

Visuaalisen ilmeen ja graafisen suunnittelun hinta määräytyy tuntiperusteisesti. Annamme tarjouksessa aina parhaan arvion riittävien tuntien määrästä, mutta joskus tarve muuttuu kesken projektin, jolloin hintaa täytyy säätää suuntaan tai toiseen. Visuaalinen ilme muodostuu useasta eri tekijästä: logosta, typografiasta, värisävyistä sekä kuvamaailmasta. Pystymme tekemään yksilöllisesti aina kohteen tarvitseman laajuuden mukaan, esimerkiksi jos kohteella on logo, joka halutaan säästää, niin luomaan visuaalisen ilmeen sen ympärille tai jos esite on jo olemassa, niin pystymme jatkamaan samalla ilmeellä nettisivut jne.

Ole meihin rohkeasti yhteydessä, niin katsotaan miten saadaan kohteesi erottumaan markkinoilla.