Case Sumppari

Kokonaisen rakennuksen markkinointimateriaali rakennettiin yhteisen teeman ympärille.

Kaljaasi Fortunan katu 1, Sompasaari Helsinki

Kerrostalo | 128 asuntoa | Asuntojen koot 26–99 m2

Asiakkaamme Peab toivoi, että rakennuksesta tuotettava markkinointimateriaali tehdään puhuttelemaan kalliossa asuvia nuoria pareja ja perheitä, jotka kaipaavat päivitystä uudempiin ja tilavampiin asuntoihin. Lopulta päädyimme yhdessä ”hipsteri”-teemaan. Kokonaisen rakennuksen markkinointimateriaali rakennettiin tämän yhteisen teeman ympärille, jolloin kokonaisuus pysyi visuaalisesti yhteneväisenä sekä selkeänä. Sosiaalisessa mediassa ja esitteissä käytetyt kuvat olivat tunnistettavia ja teema säilyi välineestä ja alustasta toiseen.

Tuotteiksi valikoitui perinteisten 3D-visualisointien lisäksi VR/360-piste sekä 3D-visualisointien pohjalta tehtävä animaatio ja teaser. 3D-visualisoinnit ulkoa ja sisältä ovat kaiken uudiskohteiden markkinoinnin peruspilareita, mutta lisänäkyvyyttä saadaan erilaisista videopätkistä ja virtuaalitodellisuuden kautta. Animaatio ja lyhyempi teaser-video esittivät tulevaa kohdetta edeten yhdessä hyväksytyn käsikirjoituksen mukaisesti.

Sisävisualisointeja varten suunniteltiin sisustukset kolmen erityylisen hipsteriteeman mukaisesti: ”surffari ja joogi”, ”pyöräilijä” ja ”muotoilija”.  Samalla muukin materiaali pysyi tiukasti hipsteriydessä kiinni, esimerkiksi animaatio ja sitä ennen tehty teaser keskustelivat hyvin keskenään sekä 3D-visualisointien kanssa.

Sumpparin kokonaisuuteen tuotetut ratkaisut

360°-visualisointi

Pitkä 3D-Animaatio

Teaser 3D-animaatio

3D-visualisoinnit

Haluatko nähdä lisää referenssejämme?